AmoCRM — bu CRM tizimi bo'lib, u dastlabdan boshlang'ich funksiyalar to'plamini o'z ichiga oladi: buyurtmalar, vazifalar, kontaktlar, pochta, telefoniya, tahlil (analitika). Bu mijozlar bilan ishlashni boshlash va sotuvlarni nazorat qilish uchun to'liq yetarlidir. Biroq, biznes rivojlanishi jarayonida standart imkoniyatlar kamlik qila boshlaydi, ayniqsa, agar siz to'laqonli avtomatlashtirishni yo'lga qo'yishni, boshqa servislar bilan integratsiya qilishni va ish mantig'ini o'z jarayonlaringizga moslab kengaytirishni istasangiz.
Shu maqsadlar uchun amoCRM'da alohida bo'lim mavjud — AmoMarket. Bu ichki do'kon bo'lib, unda chetki kompaniyalar tomonidan ishlab chiqilgan yuzlab vidjetlar va tayyor integratsiyalar yig'ilgan. Ular yordamida telefoniya, avtomatik xabarnomalar, messenjerlar bilan integratsiya, buxgalteriya tizimlari, onlayn-to'lov, chat-botlar va boshqa ko'plab servislarni ulash mumkin.
Vidjetlar — bu amoCRM'ga yangi funksiyalarni qo'shadigan qo'shimcha modullardir. Ba'zi vidjetlar bepul, boshqalari — pullik. Ulardan qaysi biri aynan sizga mos kelishini tushunish uchun aniq texnik topshiriqqa ega bo'lish kerak. Unda avtomatlashtirish maqsadlari yozilgan bo'lishi lozim: aynan nimani avtomatlashtirmoqchisiz, qaysi vazifalarni qisqartirish, qaysi jarayonlarni tezlashtirish kerak.
Masalan, amoCRM qo'shimcha vidjetsiz IP-telefoniya bilan to'g'ridan-to'g'ri integratsiya qila olmaydi. Ommabop variantlardan biri — Sipuni vidjeti. Uning yordamida to'g'ridan-to'g'ri amoCRM'dan qo'ng'iroq qilish, suhbatlarni yozib olish, yozuvlarni buyurtma kartochkasida tinglash, qo'ng'iroqlarni menejerlar o'rtasida taqsimlash, avtojavobbergichlar va qayta yo'naltirishni sozlash mumkin. Bunday funksional jamoa ishini tezroq va qulayroq qiladi, nazoratni esa — shaffof.
Boshqa vazifalar bilan ham xuddi shunday holat. SMS-xabarlarni yuborish uchun ham alohida vidjet talab qilinadi. Xuddi shu narsa Telegram, WhatsApp, Viber'da xabarnomalarni ulash, 1C, Google Jadvallari, onlayn-to'lovlar va boshqa servislar bilan integratsiya qilishga ham tegishli.
Shuni ta'kidlash joizki, ko'pchilik vidjetlarning narxi ancha hamyonbop, ayniqsa ular beradigan samara bilan solishtirganda. To'g'ri sozlash va to'g'ri foydalanish orqali vidjetlar ish vaqtini tejashga, xatolar sonini kamaytirishga, mijozlarga ishlov berishni tezlashtirishga va konversiyani sezilarli darajada oshirishga imkon beradi. Demak, ularga qilingan barcha xarajatlar tezda o'zini oqlaydi.